Pagina's

vrijdag 22 december 2017

Kerststalletje

Dit voorjaar kreeg ik een kerststalletje van iemand, ik was er zo blij mee, het moest wat opgeknapt worden maar dat was best te doen. Ik heb het buiten in het schuurtje gezet om dat karweitje deze zomer te doen.
 
 
Deze zomer was mijn man aan het opruimen, ik had gezegd dat kan weg en dat kan weg en dat kan weg en ben boodschappen gaan doen, (dat moet je dus niet doen de controle is dan weg). Toen ik thuis kwam zat er wel een groot gat op de plank, huh, waar is het kerststalletje? Oh was dat een kerststalletje? Ik dacht dat het wel naar de stort kon, grrrrr.
Nu moest ik op zoek naar een ander stalletje.
Gelukkig was manlief vorige maand behulpzaam om een stalletje te bouwen voor me.
  


Dit is het resultaat geworden.


Het dakje heb ik bekleed met riet (ik zag dat ze ergens aan het rietdekken waren)
en heb ik maar wat riet gevraagd.
De ster is iets los gegaan zie ik, dat kan wel weer worden gelijmd.
Jullie snappen dat ik er best trots op ben en manlief vroeg al waar ik het ging bewaren,
nou niet meer in het schuurtje dus.
Ik zoek wel een plekje op zolder.

Fijne kerstdagen.
Liefs Mirjam
 

5 opmerkingen:

  1. Jammer van het oude stalletje, maar samen hebben jullie toch een nieuw kunnen maken. Leuk! Fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt dit stalletje! En inderdaad nu goed opbergen :). Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo heeft een niet bedoelde stort geleid tot geweldig teamwork en een prachtig stalletje! Nu je man meegewerkt heeft, zal hij het vast nooit in de stort gooien :-)
    Fijne dagen toegewenst.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jannes heeft het weer helemaal goed gemaakt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh nee, dat is jammer! Ja, zo gaat het als ze gaan opruimen; ik herken het helemaal en daarom blijf ik er altijd bij...
    Maar gelukkig heb je nu met wat hulp een ander stalletje en wat is ie mooi! Ja, het hoort er echt bij hè met kerst...
    Hele fijne en goede Kerstdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen