Pagina's

zaterdag 28 oktober 2017

Klomp

Nog een paar weken en dan is het zover ....... Sinterklaas in het land.
Het worden weer spannende weken.
Er moet dus een nieuw pakketje komen, (dat wil ik graag).
De keus van de klomp had ik wel al een jaar in huis.
Het is een patroon van Septemberspring

 



Kleinzoon Dimitri wil wel even weten of hij deze klomp die Oma gemaakt heeft aan kan.


Ook de wortel voor het paard ontbreekt niet. 
Het verlanglijstje heb ik geschreven zo kan ik ook elk jaar een ander briefje erin stoppen.



Leuk om te maken, dus nog een paar weken dan kan de Sint in huis komen, 
ik ben er klaar voor.

Fijn weekend, Mirjam




3 opmerkingen:

  1. wow die is leuk ik kom mijn verlanglijstje er wel in stoppen :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze klomp met wortel is wel heeeeeeeel erg leuk zeg.
    Spannende tijden weer ja............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen