Pagina's

woensdag 18 januari 2017

Opening Creatief en winterfoto's met rijp.

Onze wolwinkel in het dorp is weer geopend en zo mooi geworden.
Albèrtje en ik hebben er een kijkje genomen.
 



Heel veel ruimte en lekker ruim opgesteld.





Dit garen heb ik gekocht een sokkenwol en een katoen voor de muisjes.
Janette heel veel succes gewenst!
 
Daarna ging ik naar mijn schoondochter in Nijkerk.
Ik ben binnendoor gereden ....., ..... het was zo sprookjesachtig mooi.
Uit voorzorg had ik mijn fotocamera al mee genomen en onderweg een
aantal foto's gemaakt.
 



 
 Wat heb ik genoten.


 
Zo fijntjes.
 
 
Vanmiddag op de terugweg ben ik over de grote weg gegaan maar halverwege toch nog even afgeslagen om weer binnendoor te gaan.
 
 
En dan nog een zonnetje (waarvan ik dacht dat deze foto was mislukt) maar als ik de boom zie denk ik wauw wat is de natuur mooi.


Een beetje geknipt, wat een pracht vandaag.
 
Al ben ik geen wintermens, hier geniet ik toch wel van.
Geniet van dit deel van de winter, Mirjam

 

 

 

 

 

 

 


5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke winkel! Wat kinderen hebben met speelgoedwinkels dat heb ik bij het zien van de foto's; ik zou zo naar binnen willen!
    En dan je foto's : wat is de natuur mooi en wat heb je het weer prachtig vastgelegd voor ons. Dank je wel!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht al dat rijp op de bomen. En de winkel ziet er top uit. Daar kun je vast heel goed slagen. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie winkel! Wat een geluk dat jullie dat zo vlakbij hebben :-)
    En je foto's zijn prachtig, het was inderdaad prachtig en fotogeniek weer!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om zo'n winkel in de buurt te hebben!
    En ik heb genoten van je mooie foto's; ik snap dat je daar even ommetje voor gaat maken...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er een hele leuke winkel uit met een heel ruim aanbod, gevaarlijk zo dicht in de buurt!! En wat een prachtfoto's!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen