Pagina's

donderdag 29 december 2016

Verrassing en Oudjaar


Zo komt mijn zus ineens aan met een kerststal die ze over heeft.
Het heeft een opknapbeurt nodig maar daar heb ik 11 maanden de tijd voor, hoe fijn is dat.


Vanmorgen mooi rijp te zien dus de laatste foto's nog maar even "posten"


De oleander maar of die het nog doet volgend jaar .....,  ....... dat is afwachten.


En zo met de rijp erop lijkt het ineens een heel andere conifeer.


Dit bakje op de tuintafel

Ik wens jullie allemaal een hele goede jaarwisseling en dank jullie voor
een bezoek en/of reactie aan mijn blog



Liefs Mirjam 


3 opmerkingen:

  1. Wat een lief stalletje. Ga je er iets tropisch van maken of juist niet? Ik zal geduldig wachten tot de volgende kerst hoor *Ü*.
    Ik wens je een gezellige en veilige jaarwisseling en een mooi, gezond en creatief 2017. Dank voor al je berichtjes en de prachtige foto's!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een sfeertje! Je hebt prachtige foto´s gemaakt.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie ook een fijne jaarwisseling en een goed 2017. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen