Pagina's

vrijdag 2 december 2016

Sjaal gebreid door Moes

Moeders wil ook wat te doen hebben. Naast het sokken breien heeft ze een sjaal gebreid voor haar schoondochter. 
Nadat die op de goede breedte was mocht ik de laatste toer doen.
Hakend afkanten.
 

Hier nog even de gevallen steken uithalen.
Ik hoop dat de ontvangster er veel plezier van zal hebben.
Helaas vergeten er een foto van te maken, maar niet getreurd.
Moeders heeft ook zo´n zelfde sjaal voor mij gebreid. 
Ook dit keer mocht ik het geheel afkanten en uithalen.


Zo ziet mijn sjaal er dus uit.
Ik heb de uiteinden los gelaten omdat ik het anders te warm vind.
(Bij schoonzus zit het aan elkaar).
 
Inmiddels staat ook de adventsboom hier weer te pronken
tussen de pakjes en zwarte Pieten.
 

Ha deze foto is dus van vorige week zaterdag zie ik.
Alle ornamenten zitten nog dicht.
Tja, dat heb je dan als je er wel de foto van maakt en er niet aan toekomt om een
 berichtje te schrijven.
 
Ik hoop nu het volgende berichtje te schrijven dan kan ik het volgende week zo posten.

Fijn weekend en fijne Sinterklaas, Mirjam


 


2 opmerkingen:

  1. mooi sjaaltje van moes en hier staat de adventsboom ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor de sjaals van Moest, ze Is er toch lekker mee bezig. En je adventboom Is erg mooi zeg........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen