Pagina's

zaterdag 22 oktober 2016

Herfstvakantie

Afgelopen woensdagmiddag gaf Albèrtje een workshop voor kinderen
Ze had bedacht om een strokrans te bekleden met gekaarde wol en daarna te
versieren met gekleurde wol.
Ik mocht mee ter assistentie en ook Moes is mee geweest.


Eerst een hoekje klaarmaken met wat attributen.


 En dan kaarden, stoere kinderen hoor, die draaien aan de molen, 
want het is best zwaar werk.


 Rond de krans de gekaarde wol rollen valt nog niet mee maar met hulp van 
moeders en oma's lukt het best.



Hier krijg je spierballen van en misschien wel wat spierpijn.




Het resultaat van de 1e groep 


Dan de 2e groep




Ingespannen bezig zijn.



 Ook Ida en haar man Rien kwamen even kijken.


Het resultaat van deze dames. Erg leuk.
Het was een gezellige middag en erg leuk om te doen. 
Dank je wel zus dat ik mee mocht !!!
Ook Moes heeft heerlijk genoten.

Een fijn weekend, Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Ik zag hem al voorbij komen bij Albertje. Leuk! Zo'n workshop wil ik ook nog wel volgen hoor. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal een leuke dag en de kinderen een mooie krans mee naar huis, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke workschop ..
    en de kransen zijn ook leuk geworden
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk om zo met elkaar bezig te zijn! Je kunt aan de foto's zien dat iedereen het naar z'n zin heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit lijkt me ontzettend leuk om te doen, je krijgt wel veel terug van de kinderen natuurlijk en je bent bezig met je hobby, zus en moes erbij, meer moet dat niet zijn! En geweldig mooie resultaten.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij Albèrtje zag ik al wat foto's. Leuk om te zien hoe jij deze leuke middag op de camera gevangen hebt!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen