Pagina's

donderdag 4 augustus 2016

Muis Jantje

Afgelopen week kreeg ik de vraag of ik 22 muizen kon leveren.
Nou dat kon ik.
 
 
Deze muizen zijn afgegeven bij verpleeghuis Norschoten locatie Putten en worden uitgedeeld op locatie Putten, Barneveld en Dr. Kruimelstaete in Garderen.
Ik ga woon doorhaken met nieuwe muizen om weer een voorraad op te bouwen.
 
 
Zaterdag is het oogstfeest bij de Mariahoeve, Kieftveldersteeg in Putten. Er zijn veel activiteiten deze dag o.a. maaien met zeis en de zicht, oude ambachten klederdrachten.
Ook een rondleiding door het museum o.l.v. een gids is mogelijk.
Er zijn diverse kramen met o.a. houtsnijwerk, melkmoes volgens oud Veluws recept, zelf gemaakt boerenjongens, boerenmeiden, manden vlechten enz.
 
Albèrtje staat daar met haar kraam en gaat wol spinnen, ik mag met onze moeder
 in haar kraam staan.
Ook neem ik dan wat voorbeelden mee van muis Jantje om te promoten.
Er zijn sleutelhangers van muis Jantje te koop voor 4 euro, er kan dan weer garen gekocht worden voor nieuwe muizen.
 
Dus als je in de gelegenheid bent, kom dan naar de Mariahoeve in Putten.
 
Fijn weekend, liefs Mirjam
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wat geweldig, dat jij ineens zoveel muizen kon leveren!
    Veel plezier en succes bij het oogstfeest!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo je hebt al goed je best gedaan, zoveel muizen gehaakt zeg..................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen