Pagina's

woensdag 30 maart 2016

Knutselspullen

Een paar weken geleden wordt me het volgende gevraagd:
 
"Wil je een zak knutselspullen hebben"?
Nou je snapt het , daar zeg ik geen nee tegen dus: "Ja hoor breng maar mee".
"Ik weet niet wat er inzit maar ik gebruik het niet (meer)".
  
 
Dat wordt uit pakken 

 
Kijk toch eens, belletjes ..........
 

 
Houten kralen groot en klein, voelsprieten
 

 
en heel veel lint.
 
 
Pijpenragers voor poppetjes.
Geen idee wat ik er nog eens mee ga doen. Nou dat komt wel goed hoor.
Dank je wel Sandra.
 
Een lieve groet, Mirjam.



5 opmerkingen:

  1. Ik zou zeggen aan de viltpoppetjes. Wat een fijne spullen heb je gekregen. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's boffen..., en het is nog lang geen Sinterklaas!
    De ideetjes komen vanzelf, denk ik..

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat leuk! En zoveel lintjes! Heel leuk dat je dit kreeg, veel plezier ermee!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd fun om knutselspullen zomaar te krijgen, ook al is het om je kasten nog wat bij aan te vullen, je vindt vast wel een patroon of idee om er wat mee te doen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk !!! en wat een mooie blogfoto :)) Ik denk dat ik nu bij jou in de leer kan !!

    BeantwoordenVerwijderen