Pagina's

vrijdag 9 augustus 2013

Vakantie vreugde?

Na de vakantie toch maar even de voortuin in wat echt niet mijn hobby is. 
Het onkruid stond een meter hoog.
Tijdens het trekken van onkruid kwam ik dit tegen, een mooie bijzondere bloem.
 Ik heb het er toch maar uitgetrokken en nadat ik het een beetje heb schoongemaakt zie ik .....
Ja een beetje moeilijk te zien, maar het is oranje.

Ja echt een wortel, hoewel er al veel van weg is gevreten door ?????
 Zoonlief heeft zijn best gedaan en de achtertuin gekortwiekt (oeps, wel een heel beetje kort).
 Een deel van de hortensia mist z'n bloemen, er staan nog een paar korte stokjes.
De rodondendron is ingekort en in de lavendel zijn er ook geen bloemen meer.
Ik hoop dat het volgend jaar weer opnieuw gaat bloeien.


Nou ja het gaat vast weer groeien,
maar hij zal het goed bedoeld hebben.

Een fijn weekend,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Oepssss das wel erg kort,ik hoop dat de hortensia nog gaat bloeien volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha die Dennis ach het groeit wel weer aan, maar ik wist niet dat jij wortels verbouwt in de voortuin :)

    BeantwoordenVerwijderen