Pagina's

donderdag 29 augustus 2013

12 1/2 jarig jubileum

Vervolg ..... 

De kriebels zijn helemaal verdwenen.
Vanmorgen werd ik verrast doordat Peter en mijn moeder mij kwamen ophalen met de duofiets die op het werk staat. Ze ruilde haar plaats in voor mij en ging met man en zoonlief met de auto naar het feest.

Daar aangekomen zaten er allemaal bewoners in de zaal en kregen we koffie met gebak.
Ook de oudste zoon kwam nog even als verrassing.
Ik werd toegesproken door Ariëtte en kreeg bloemen, certifikaat enz.

Van de bewoners lieve felicitaties, kaarten en enveloppen, van de cliëntenraad een bakje met een rieten hartje een mokje en chocola een bon en een kaart.




Plantjes, bloemen, wat een verwennerij.
Ook hebben de collega's een lied gezongen, echt super leuk.
We kregen nog een drankje en een lekker hapje.
Voor de bewoners en collega's had ik een sleutelhanger met een hartje gemaakt en een tekst.

Het hartjes maken was dus mijn geheime project. In totaal had ik er 113 gemaakt.
Heerlijk om te doen.

De eerste hartjes zijn klaar

Lekker bij het zwembad, tijdens de vakantie de laatste hartjes afmaken

Deze heb ik in de vakantie gemaakt


Deze speciaal voor mijn AB collega's


en alles in een houten bak

Om 12 uur werd ik uitgenodigd om met m'n directe collega's (2 zijn nog met vakantie) te lunchen, heerlijk gezellig.
Ida, Gonda en Margreet Bedankt!
Van de collega's kreeg ik nog een tas met kado's 
lekker om te vilten dus voorlopig kan ik nog voldoende vooruit. 

Vanmiddag dus de foto's op de kabelkrant gezet, zodat bewoners nog kunnen nagenieten van het feest en dat hebben ze zeker gedaan zoals ik vanavond vaak heb gehoord.
Na genieten doe ik zelf ook nog, er wordt/werd ook van alles om je heen geregeld waar je dan niets van weet (hoor je achteraf).
Allemaal heel erg bedankt om dit feest te organiseren!

Ik laat het op me inwerken, fijn weekend allemaal, lieve groeten van Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Zo dat is leuk...je bent lekker verwend. En wat heb je mooie hartjes gemaakt. Zullen vast ook heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er echt gezellig uit zus LEUK !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mirjam, het is je van harte gegund!
    Ik zit ook nog na te 'knorren' Voor jou was het feest, maar voor mij ook; eindelijk de gelegenheid om jou eens op de kiek te zetten. En wat is er genoten door iedereen! En de verrassing van je zoon erbij waar je niet op had gerekend en je moes op de duofiets, zo'n prachtig gezicht.En wat een superleuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen